dag med Linnea och Elin

hej alla bloggläsare!
jag ska snart vattna min blomma, som luktar jul, men först ska jag berätta om min dag

MIN DAG
min dag spenderades hos Elin med Linnea.
supermysig dag med tjejerna!
först när vi kom hem så åt vi glass i lass!
vi åt säkert upp 1 och ett halvt paket, sjukt gott men kanske inte så nyttigt!
sen tog vi en kopp te och satte oss i soffan och pratade.
en pratstund med lite te är alltid lika mysigt
sen var Linnea tvungen att sticka, och jag och Elin var kvar
vi satte oss så lite framför datorn och var inne lite på internet.
Elins datormus är helt cp, och det var jätte jobbigt att styra heh.
runt sju stack jag hem, och nu är jag hemma glad & hungrig
har redan hunnit städa mitt rum, men de behöver nog dammsugas
var åratal sen ja städade det ordentligt...

kärlek

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback