dag på stan

hej alla bloggläsare!
jag kom precis hem från en dag på stan med ett litet najs gäng!
vi var, elin, jenny, linnea, axel, emil, wille och ekberg!
vi hade väldigt mysigt och trevlig,
det blev att vi åkte till t-cenralen och gick runt där ett tag, och jag handlade lite julklappar - äntligen!
sen gick vi runt lite till och tog en munk, heh inte sådär jätte nyttigt, men supergott!
sen gick vi till kungshallarna och åt lite där, och sen stack vi hem!
kortfattad var det en väldigt mysig dag dåra! :)

kärlek

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback