dagen innan lovet!

imorgn är det lov..yesyesyes!
ett eftrlängtat lov är aldrig fel, och särskilt inte nu med julen!

MIN DAG
dagen slutade runt kvar över tre eller något liknande, och då väntade vi in wille och några till för vi skulle nämligen till stan.
men efter en rådslagning skulle vi tydligen inte någonstans så vi satte bara oss på bussen och bestämde oss sedan för att åka till täby eftersom jag ville ha paj..
i täby så åt vi paj, glass o mer därtill och sedan så handla jag lite julklappar!
yes! nu har jag äntligen handlat klart de mesta av julklapparna, nu är det bara att slå in dem
det var, jag , joel, danne, elin, wille, jonte och jenny men adde kom även senare.
sen var joel tvungen att sticka,  och efer ett tag drog vi hem till danne och såg på en film
jag var såklart den enda som skrek, fast elin nog var lite rädd
när vi skulle hem sen då, så gick jag till busshållsplatsen och väntade där.
sen om ju aldrig bussen, så jag började gå hemåt i tro att jag hade missat den
men då hade den bara kommit försent såklart, så bussen åkte förbi mig med nöjda människor i.
bra jessica, bra.
men nu är jag iallfall hemma, och mamma borde komma hem snart.
har ni haft en bra dag?

kärlek

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback