elin ikväll

jag och elin hade en verkligen supermysig kväll idag.
först så gick vi ut lite för att träffa några, och de spöregnade
men de stack ju hem, så då gick vi också hem
här hemma satte vi på te, åt lite mackor, tände ljus och pratade
det var jätte mysigt, tack så mycket för en underbar kväll elin!
vår käre vän linnea berättade också att hon var på flygplatsen till Thailand nu.
elin stack just, eller hon gick för typ 20 minuter sen, men nu har jag fixat bilderna lite
de kommer här nere!








snart är de måndag.. så ha en bra fortsatt söndag/måndag!

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback