hiss & diss



1. julafton är ett riktigt plus! gud vad jag läntar till alla julklappar men såklart också att umgås med familj/vänner
2. filmen Twilight! ni var väl inte missat årets film?!
3. mys på espresso house! visst är det mysigt att ta något att drica på espresso house och bara mysa?
4. snart jullov! jippi!
5. julbak! yes, det är så himla gott! lussebullar och pepparkakor sitter aldirg fel!



1. det dåliga vädret, bara massa regn
2. var är julkänslan? hallå? det är redan 3 december! jag vill ha en skön julkänsla!
3. mörkt, visst det är mysigt och så men i längden blir det ganska tråkigt, lite ljusare kan de iallfall va
4. plugg, jag orkar inte med att plugga just nu, jag vill bara slappa

det här var mina åsikter!
vilka är era?

kärlek
/ jessie

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback