igår/idag

pratade precis med camilla, ska träffa henne och emelie idag!
najsnajsnajs säger jag bara, det var suuuperlänge sen nu!

IGÅR
först var vi hos mig ett tag, och kollade på hajen 2 & 3, supermysigt..
fast filmen var ju förstås läskig och vi skrek sjukt mycket! ^^
men sen efter det så åkte jag hem till ditte och åt och de andra åkte hem till sig och åt
jag och ditte kollade lite på MTV medans vi väntade på astrid, lina och tove.
när de kom så kollade vi lite på idol och skojade lite.
jag blev ritad i ansiktet till en fjäril, medans tove hade hjärtglasögon och astrid såg ut som en mupp :)
hah, det var i allafall jätte roligt!

IDAG
vaknade runt elva, och har precis ätit frulle.
ringde till camilla och bestämde att träffas idag, najs.
ska äta en macka nu tror jag, mer kommer senare idag!

kärlek



Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback