julgranen äntligen uppe!

äntligen är julgranen uppe!
julgranen gör ju ändå stor del till julen
där under ligger alla julklappar och de skapar en mysig känsla
nu är även vår julgran uppe, och den står i vår hall.
åh vad mysigt med en julgran!
här får ni en bild innan jag har fixat den, och en efter.

FÖRE


EFTER


visst blev den mycket finare?!
ljusslingorna är tyvärr inte isatta ännu, men så fort de sätts in lovar jag att visa er!
härligt julkänsla är på väg! nu saknas bara massvis med snö...

Kommentarer
Postat av: simon

shit! nu är jag känd, kolla bilden längst ned i mitten.

2008-12-21 @ 21:21:25
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback