Julklappsfix!

Hejhej!

Nu sitter jag här hemma med mina suveräna vänner Jenny, Elin och Axel.
Idag slutade vi skolan typ vid halv 11, fett skönt.


Innan det såg vi på lite sång i aulan, Emil var helt klart roligast!
Efter skolan åkte jag och några till in till stan för att mysa och fika.
Det var jag, Axel, Elin, Linnea, Jonte, Joel och Jenny, Vi åkte in med tuben till T-centralen. Därefter satte vi oss på något mysigt ställe som hette Cafi eller något i den stilen. Vi brudar beställde in varsin varm choklad med grädde, MUMS säger jag bara!
Sen gick vi in på LAgerhaus och handlade de sista julklapparna, btw jag älskar Lagerhaus.
Efter ett skulle vi iaf äta, det blev donken, hihi.
Jonte och Jenny gullade hela tiden, hoppas på deras framtid!
Sen åkte vi hem igen och tog bussen till Sätra Äng. Sen gick vi hem till mig och slog in lite julklappar och nu ska vi snart gå till Danne! Trevligt!

God Jul  mina Läsare,

/ Eran jess

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback