knasdag

hej alla bloggläsare, tack för alla kommentarer om vilken header jag ska ha.
jag kommer med resultat senare, men de skadar aldrig med lite mer!
ni får ursäkta att kommentarerna ser ut som de gör, jag jobbar för fullt med det.'
min dag blev lite knasig sådär, och jag ska strax förklara varför

MIN DAG

stack till emelie runt två, och vi bakade fransk chokladkaka (supergod, bilder kommer!)
sedan visste vi inte om vi skulle till Jonte, men det blev inte av
så vi gick till Linda ( där Isa då tar hand om huset, så L va inte hemma)
men hennes pappa var hemma, och sedan kom även camilla som skulle varit med oss idag
hon hade klippt sig jätte fint verkligen!
så kvällen spenderades hos lindas place, och det var väl helt okej

IMORGON

imorgon jag ska upp klockan åtta för att dra till linda och träffa isa,
vi ska åka in till stan och mysa, super!'

ha en bra fortsatt lov vecka!
/ jessie

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback