lista om 2008.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, de gjorde jag :)
Höll du några av dina nyårslöften?
inte en enda ..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nepp
Dog någon som stod dig nära?
nej
Vilka länder besökte du?
typ italien?
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
njae, jag vet faktist inte
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
förmodligen 1/9
Vad var din största framgång 2008?
jag har ingen direkt framgång...
Största misstaget?
det är väldigt många...
Har du varit sjuk eller skadat dig?
hah, förmodligen
Bästa köpet?
min tv! :)
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder typ
Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag vet inte riktigt..
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
ganska många då, men jag tror nog seaside med the kooks
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och, på bra o dåliga sätt
Vad önskar du hade hänt, som inte hände?
att jag inte blev kär i fel person...
Hur tillbringade du julen?
med familjen / hos mormor
Blev du kär i år?
jadå
Favoritprogram på TV?
har inte sett sådär super mycket på tv
Bästa boken du läste i år?
ljudet av ditt hjärta/om jag kunde drömma/när jag hör din röst
Största musikaliska upptäckten?
hahha, va?
Något du önskade dig och fick?
plattång
Något du önskade dig men inte fick?
hm.. en ny väska
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
firade med familjen typ
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
oh, väldigt myclet!
Vad fick dig att må bra?
de närmsta vännerna
Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson, jadå!
Vem saknade du?
madde
De bästa nya människorna du träffade?
väldigt många!


Kommentarer
Postat av: aaaa

vem madde saknade du ?

2009-01-03 @ 13:16:18
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback