morgondagen

åh, morgondagen ser jag verkligen fram emot!
först så ska jag äta frukost med david, emil och sofia hos david supermysigt!
sen ska vi bada med skolan med kläderna.. haha, det ska bli intressant!
efter det så ska jag vara med tove (efter skolan) o kanske träffa bishti innan han åker.

MIN DAG
vanlig skoldag, 08.40 - 16.00
sen gick jag ner til mörby och väntade på bishti som kom typ halv sex, jag hade otroligt tråkigt
men sen skulel inte han med till emelie, så då stack jag med bussen med omar till täby.
och sen kom jag till emelie, och där var camilla men hon var tvungen att sticka rätt tidigt.
sen så käkade jag lite hos emelei och vi kollade på tv.
sen så träffade vi bishti på gården, och sen kom Jonte
vi gjorde inte så mycket, och jag var tvungen att dra runt åtta.
nu är jag hemma och gör drömön, måste presentera den imorgon!
det blev inget idag, så imorgon gäller det!
önska mig lycka till (igen)

kärlek
/ jessie




Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback