morgonmys med isa

en lite mer beskrivning av min dag kommer nu.

08.36 - vaknade jag, hade försovit mig, skulle vara hos linda (isa) om typ tjugo minuter, ojoj!
08.54 - gick min buss, kutade till bussen, osminkad och ofixad, hann precis med bussen
09.00 - var på busshållsplatsen och började gå till linda, o såklart tog jag en omväg eftersom jag fortfarande är lite borta när de gäller smarta vägar.
09.20 - då var jag äntligen framme! isa sov fortfarande, så jag plingade på klockan väldigt många gånger.
10.?? - stack jag o isa till stan för att käka frukost på espresso house! det blev lite gott o blandad där.
12.00 - då var vi i mörby och stack hem med isa igen

dagen spenderades sedan med isa, där vi bara slappade ganska skönt.
nu sitter jag hemma,för idag måste jag tydligen vara hemma.

kärlek

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback