snön försvann

det var uselt väder imorse, det regnade sen började det ... snöa!
men det försvann snabbt, det var synd jag gilla verkligen snön mer än de här regnvädret!
men idag har jag varit med Axel, Emma, Jenny, Frej och Ekberg!
vi var hos emma, och vi pratade lite och åt glass och sånt :)
nu har jag massa biologi och göra! jag vet inte vart jag ska börja...
jag har en himla bok jag måste prata om imorgon, tur att jag ska göra med Erik då slipper jag göra allt själv!
men här kommer dagens!

dagens humör: trött på vädret
dagens saknad : camulla, emelie och isa
dagens glöm inte: träna biologi!
dagens hår: utsläppt och oplattat
dagens sötnos: tove, tack för att du förstår
dagens andra saknad: emil! kom tillbaka till skolan!
dagens klädsel: tröja från h&m, cheap monday från weekday och jacobs tröja över :)
dagens måste: se twilight! (veckans måste får de bli)

ha de så bra nu!
kärlek
/ jessie

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback