test?

E jag blond ?
Ett tuggummi har fallit ut ur min mun när jag pratat [x]
Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag INTE pratat [x]
Jag har gått in i en glasdörr/fönster [x]
Jag har gått ut/gått in i ett fordon som ännu är i förelse [x]
 Jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig [x]
 Jag har gått in i ett träd [x]
Jag har försökt slicka mig på armbågen [x]
Jag visste inte att Alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi [x]
 Jag försöker just sjunga dom [x]
Jag har snubblat på mina skosnören och ramlat [ ]
Jag har blivit kvävd i mitt eget spott [ ]
Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte [ ]
Jag är/har varit blond [ ]
Folk har kallat dig senreagerad. [x]
 Jag har i misstag fått något att fatta eld. [x]
Jag har försökt att dricka något men märkt att de kommit från din näsa [ ]
Jag har dreglat i sömnen. [?]
Jag har somnat på en lektion. [/]
 Om någon säger "fjärt" så skrattar jag. [x]
Ibland märker jag att jag inte tänker [x]
 Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var [x]
Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst [ ]
 Jag räknar med fingrarna fast det är ett enkelt tal som t.ex. 7+9 [x]
Jag har ätit ett kryp [ ]
Jag gör den här listan fast jag egentligen skulle göra något viktigare [ ]
Jag har klätt på mig kläder åt fel håll [x]
Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan [x]
Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen. [ ]
 Jag har tappat fat, glas eller bestick. [x]
 Jag använder ordet "smart" [/]
Jag använder ordet "coolt" [x ]
Jag ser döda människor och de är mina enda vänner [ ]
 Mina vänner svär inte [ ]
 Jag har gjort bort mig inför en kille [x]
Jag har fallit av en stol [x]
Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster. [/]
Jag säger "ööööh??" flera gånger om dagen [ ]


Sammanlagt: 22
23 0-5 verkligen inte blond
 6-19 normal
20-31 ganska blond...
32+ väldigt blond

svar: det måste vara något fel på de här testet....

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback