tove!

imorgon är det fredag, och det älskar jag

MIN DAG
morgonen:
jag steg upp av ett sms av Linna ca tio i sju och duschade, klädde på mig och sminkade mig
sen runt 08.40 tog jag bussen till erik och var framme runt fem i.
sen hos erik så åt vi frukost, lussebullar, saft, pepparkakor och te vad det som gällde!
lite tråkigt var det, men det var iallfall mysigt!
erik hade tänkt ljus och sånt, så det var mysigt!
det var jag, alex, linnea. elin orkade inte komma ... :(
sen så sprang vi till bussen.
sen gick ja i skolan till 15.35, och efter det så gick jag till mörby.
sen tog jag bussen med astrid, ditte och tove och vi satt och spelade kort
lite misslyckat blev det, för vi hade ingenstans att ha korten men jag tyckte det var kul iallfalll.
sen hos tove hade jag en superrolig dag!
vi var först hos hennes mamma och sen gick vi till hennes pappa för att äta lussebullar.
det blev inga bilder idag heller, förlåt gott folk!

har ni haft en bra dag?
kärlek
/ jessie

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnea berglund?

2008-12-05 @ 21:48:36
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback