välj en gammal kompis

testet är snodd av ; eliitmedflit.blogg.se

välj en gammal kompis vem valde du?
Madeleine Rosen

Hur länge har ni känt varandra?
sedan två års ålder :)

vad betyder hon för dig?
allt!

vad är det roligaste ni gjort tillsammans?
jag vet inte riktigt.. tonvis med saker!

har ni bråkat någon gång?
ja,haha jo de har vi rätt mycket. men hon är min bäsetvän o de gör bästisar då o då.

någonting konstigt ni har gjort tillsammans:
vi har nog gjort rätt mycket knasigt kan ja säga!

vem är mest påhittig av er två?
njae, jag vet inte.. jag tror jag, madeleien är lite mer lung sådär :)

är hon din bästevän?
hon är helt klart min bästevän!

träffas ni ofta?
nej, hon bor i eskilstuna och jag i stockholm :(

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback