enebyberg

hej alla!
jag har en tråkig nyhet, det blir inga bilder idag heller :(
jag satte i min mobil och skulle lägga in bilderna, men gissa vad?
den dog, och nu är den på laddning, men så fort den är klar så blir det bilder!
förlåtfförlåt och förlåt!

MIN DAG
jag sov över hos Emelie, och vi vaknade runt 12.00
vi badade i hennes "pool" tills vi var tvungna att fixa oss för att vi skulle träffa några.
typ runt två, var vi klara och då mötte vi wille och jonte, och vi satt och kolla på tv ett tag
sen kom bishti,adam och celine och alla de gick och hyrde en film
- " säg att du älskar mig " blev filmen
sen kom även simon och henke, så det blev en liten filmkväll hos emelie!
en väldigt tidig än, men ändå en filmkväll.
sen så stack jag hem runt sju, och kom tillbaka till enebyberg till halv tio.
och där hängde jag på gården ett tag med massa andra människor,
tills jag nu kom hem (skjus av hannes - tack) runt tolv.
så har min dag sett ut gott folk!


- säg att du älskar mig.
det var en väldigt bra film, men den var också hemsk,
det hemska med den är att hon blir våldtagen
men det bra med den är att det liksom löser sig!
en bra film, borde verkligen ses!

har ni haft en bra dag?
love
/ J



Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback