film

jag har just kommit hem från en (filmkväll) hos ludvig!
det var jätte körigt, men det blev bättre och tillslut satt alla platsade framför tvn och vi såg Borat
haha, den filmen är ett måste! den är så sjukt rolig.
men tyvärr var emelie, jag och isa tvungna att dra för vi skulle va hemma elva...
bussen kom inte som den skulle, och vi glömde att hoppa av..
det blev en (miss)lyckad kväll! men jag hade jätte roligt ialflall!
tack ludvig för att jag o alla fick komma, förstår inte hur du orkar ha så många personer på besök!
 jag laddar in bilderna från idag, imorgon när jag är hemma
ni får hålla ut tills dess!
nu ska jag och emelie äta, mums!

men här kommer..
kvällens!

kvällens måste ha: maaaaaaaaaat!
kvällens humör: på topp!
kvällens nej: är tyvärr lite trött
kvällens yes! ; sova hos emelie!
kvällens brasak : såklart filmen borat

love
/ J

Kommentarer
Postat av: plump

ditt humör e alltid på topp skriver du, men du säger alltid till mej att du inte e på humör :P

2008-11-09 @ 17:40:50
Postat av: jessie

haha, aaaaa men du är ju plump...

men jag är faktist alltid på humör, det är bara för att skoja lite med dig :)

2008-11-09 @ 21:19:36
URL: http://jessieh.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback