första snön

Jag kom just hem från tennisen, me nu ska jag berätta om min gårdag med Isa!
eller det finns inte så mycket att berätta faktist, men Isa sov över här
vi var uppe till kanske 3 på natten, och vi var så sjukt trötta nästa dag
eller inte Isa hon var ju uppe redan typ nio och försökte få mig att vakna
jag somnade ju om, och hon gick och satte sig framför datorn.
men idag så snööade det! yesyesyes! första snön!
jag och isa blev överlyckliga, men det varade inte länge
snön försvann ju efter ett tag, och då var lyckan borta :(
men här kommer lite bilder från igår!



mycket kärlek
/ jessie

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback