gårdagens bilder

eftersom det inte gick att ladda upp bilder igår, så lägger jag upp dem nu
förlåt gott folk, men här får ni iallfall bilderna!
jag har inte varit så aktiv med att ta bilder, så ni får nöja er med de här.

Daniel & David nere i hallen till slöjdsaken, Danne i stor fjällräven och David bredvid.
Daniel när han dansar i axels kök! med honom är även jonte, men han är inte med på denna bild.
helena och sofia precis innan slöjden ska börja. helena till vänster och sofia till höger.
Joel posar inför kameran! [:
här är en liten rolig bild! jag fixade alex lite, med att dra upp hans byxor osv. jag försökte få en bra bild, men det här var den bästa jag kunde få tyvärr.


love
/ J


Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback