imorgon Fredag!

hej alla bloggläsare
åh, imorgon är det Fredag, yesyesyes!
jag ska sova över med Camilla och Emelie, gud av roligt!
vi ska ha grymt roligt!

MIN DAG
09.00 - 15.35 skoldag, inte så mycket att veta.
efter skolan stack jag till Erik med Tove, och där så kollade vi på film och lite sånt
till min lycka hittade jag ett popcorn paket i min ficka, yes! :D
så vi åt popcorn medans vi såg snuten i hollywood , seriöst hur lång är den filmen?
sen så kom också, Wille, Erik, Axel, Ekberg och Calle
de var då också med och såg på film.
dagen såg väl ut så lite, vi kollade på film
när man slutar runt fyra så finns det inte så mycket att göra
det är redan mörkt, så inget ute, men att kolla på film passar perfekt!
men nu är jag hemma, och ska snart äta mat.

mycket kärlek
/ Jessie

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback