mörkt

visst blir man trött på vädret?
så himlans tråkigt väder, och det blir förmodligen inte bättre
klockan är redan fyra, och det är redan mörkt ute!
men regn och kyla kan faktist ha bra saker med sig också.
här nere gör jag en lista på varför de kan va bra!

i mörkmyset kan man..
1. mysa med några kompisar och kolla på en film!
- med en bra fim, lite smått & gott och såklart kompisarna blir det supermysigt!

dessutom behöver man inte oroa sig för att de ska vara för ljust, runt 16.00 har mörkret redan tagit över!
2. bio, en klassiker när det är dåligt väder. Då kan man bara dra in ett gäng och kolla på en bra film.
3. shopping, yes i love shopping! man kan dra till något köpcentrum och vara där hela dagen, käka en mysig lunch och sedan åka hem till middagen!
4. man kan ju såklart njuta av regnet och mörkret om man så vill, man kan vara ute och vem vet.. regndansa?
5. det absolut skönaste (enligt mig) är att man bara " är " man är hemma och kollar lite på tv, sitter framför datorn eller kanske kollar på en film. bara tar det lungt, det kan man faktist behöva!
6. spaa! så otroligt skönt med en ansiktsmask och kanske fixa sig, så kroppen får slappna av lite.

hur brukar ni göra när det är regning ute och vädret är sämst?

mycket kärlek!
/ jessie

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback