mysig tjejkväll

jag vet att jag inte har skrivit på två dagar, förlåt.
men jag har bara inte haft någon ork, och så har jag varit ganska upptagen.

IGÅR
så var jag hos Jenny, med massvis med folk!
först så va jag med Jenny och Danne hos jenny och vi gjorde inte så mykcet, bara tog de lungt och lite sånt :)
sen så kom Elin och Linnea, och då så gick vi upp för att fixa i ordning inför kvällen(filmkväll)
vi skojade och lite sånt, men sen drog danne och då var de bara vi kvar
då stack vi till Djursholmstorg för att hyra film, men såklart fanns de ingen videobutik.
i butiken så råkade Elin välta massa godis, o vi stack snabbt därifrån xD
sen så tog vi fel buss, och i en timme virrade vi runt i Djursholm och försökte hitta någonstans där vi kände igen oss
Emma satt hemma hos jenny med jennys lillebror medans vi virrrade runt i djursholm
ialflall, sen när vi kom hem kom erik ganska snart, och vi började kolla allt godis/chips!
sedan  åt vi, och sen strömmade de gäster in
först kom Samuel och Henke, sen efter de kom typ (sammanfattning)
wille,axel,joel,alex och chris tror jag det va(?) säg till om ja har glömt...
sen så kollade vi på film, american pie och typ någon till
men sen så stack jag och emma runt tolv, och de va allt.
en filmkväll hos jenny om ja ska sammanfatta allt.

IDAG
jag var hos mormor, och firade hennes födelsedag
sen åkte jag hem, och sen så fixade jag mig inför... isas tjejmiddag!
det var hemma hos Linda och de va jätte mysigt!
först så åt vi tacos, sen så kollade vi på Mamma mia.
sen så åt vi glass och snackade lite, sedan var vi lite överallt
några tog foton, några dansade och lite sånt
tillsist gick vi ut, och va ute tills ja stack hem runt tolv
en supermysig tjejkväll verkligen!

bilder kommer senare om Linda vill ge dem till mig.

kärlek
/ jessie

Kommentarer
Postat av: Linda da man

Jag ska också ladda upp dem. kanske i kväll! Du har din SSS tröja hos mig ! ska ge den till dig snarast !:D<3333 Love y

2008-11-30 @ 16:36:20
URL: http://linba.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback