scones

jag har precis ställt in sconsen i ugnen!
åh, scones det är så sjukt gott!
jag tar en bild och visar hur de blev sen!
jag prövad ett nytt recept idag, så vi får se hur det blir
jag hoppas det blir lyckat, för när jag kollade till dem aldeles nyss såg det ganska konstigt ut
menmen, för att lyckas måste man ju också misslyckas.

MIN DAG
min dag började nio, skönt!
men jag glömde tyvärr min skåpnyckel, så jag kunde inte få tag i mina böcker - klantigt!
jag ska vara lite uppmärksamare imorgon att inte glömma den!
men vi hade en vanlig skoldag, och allt gick väl helt okej.
efter skolan så stack jag direkt hem till Emelie!
där bakade vi något som skulle föreställa chokladbollar, men det blev mer en chokladtårta
jag lämnade emelie ensam med det i typ 5 min, och när jag kom tillbaka så hade hon värmt alltid o tagit fram två skedar..
knasigt var det, men knasighet kan faktist vara bra ibland!
men nu är jag hemma, och väntar på att sconsen ska svalna.. mums!

ha det så bra!
/ jessie


Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback