snön borta?

jag gick ut i morse, och vad möttes jag av?
vatten. inte snö, nej vatten
nästan alla är borta, och hela fribergaskolgården är en enda stor pöl känns de som
ja är dygnblöt om mina fötter, ska snart ta nya strumpor
nej tänker jag, jag som ville ha snösnösnö!
nu är det väl slaskväder som gäller antar jag..
usch för det, men vad kan man göra?
det är nog dags för två par strumpor, mina skor läcker ju in.
inte kul! jag får hoppas att snön kommer snart.. snösnösnö!

MIN DAG
min dag började med att Emil och David kom och åt frukost hos mig :)
vi åt, scones, pepparkakor och lussebullar... mums!
vi satt i nästan en timme och åt och snackade, jätte mysigt.
sen hade vi en vanlig skoldag.
sen efter skulle ja va med emma, wille o några till
men de blev pannkaka och nu är jag ensam hemma istället :)
ska nog snart till emma..
det blir fribergafest ikväll! skriver mer sen.

mycket kärlek
/ jessie

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback