snö,snö & mera snö!

hej alla glada!
jag var inne hos emelie och när jag skulle hem såg jag det... SNÖSNÖ&SNÖ
åh, vad glad jag blir av snö!
det här är antigen andra eller tredje snöfallet, men det här är på riktigt!
jag tycker det är så himla mysigt när det snöar, man får bara en härlig känsla
en härlig julkänsla såklart!
jag är inte så mycket för snö egentligen men de första gångerna är något speciellt!

MIN DAG
vanlig skoldag, inte haft så många lektioner, men några ganska långa.
vi hade först bild, som jag tycker är nästan det roligaste, sen hade vi kemi vilket är helt okej.
sen hade vi spanska, och halva rositas grupp var inne hos oss, sen var det engelska x 2
och sist hade vi so där jag jobbade på min drömö
efter skolan drog jag iväg till Emelie och där var också Camilla!
vi satt lite framför datorn, och pratade lite tjejsnack :)
jag lägger in lite bilder från dagen här nere!
eller det fick bli en bild

har ni haft en bra dag?
mycket kärlek
/ jessie


Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback