test

jag har lite tråkigt, så jag sätter in ett test här!


100 saker du inte visste!
(100 ganska onödiga saker som du inte visste)
1. Fullständigt namn? Jessica maria kim brunnberg
2. Exakt ålder? 13 år
3. Vart bor du? i stockholm
4. Nöjd med ditt rum? jadå
 5. Husdjur? har flyttat
6. Färg på ditt hus? det är tegel
7. När är du född? 7 april
8. Klass? 7B1
9. Vilket år tar du studenten? 2014

10. Något jobb? nepp, ja är bara 13 :)
11. När ska du sova? plugga förmodligen
13. Duschat idag? nej, ja gör det imogorgon
14. Kramat någon idag? jajamensan
15. Pussat någon idag? kanske det
 16. Vad har du ätit idag? mat :)
17. Dagens klädsel? jeans och tröja
 18. Dagens smink? bara mascara
19. Dagens sötnos? hah, måste bli emma
 20. Dagens roligaste? vet inte riktigt
21. Har du många vänner? tillräckligt
22. Hur många har du kysst? vet inte riktigt
 23. Vem saknade du senast? isa just nu
24. vem kramade du senast? emma tror jag
25. Hur många har varit otrogna med dig? hah, vet inte
27. Har du pojk-/flickvän? nepps
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma..hah...
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? hah, playahed där de stod att ja hade fått ett gb
 
31. Film? hah, skräckisar :)
32. Låt? jag vet inte riktigt, massvis!
 33. Mat? tacos är alltid en favorit
 34. Dryck? cooola! :D
35. Färg? lila :)
37. Stad? sthlm
38. Land? något varmt.. typ italien
39. Ämne i skolan? nej tack..
40. År? ehm.. jag vet inte..? SENASTE :
 41. Personen du tänkte på? förmodligen ekberg
42. Personen du saknade? jag har redan svarat Isa...
43. Gången du spydde? länge sen
 44. Gången du grät? jag vet inte faktist
45. Pizzan du åt? det var länge sen
46. Gången du var i Göteborg? vet inte, kanske för 2 år sen?
47. Gången du var i Stockholm? jag bor i stockholm
48. Gången du grät sist? har inte vi redan haft den frågan?
49. Gången du var hög? har faktist aldrig varit de

50. Personen som såg dig gråta? ehm, vet faktist inte
51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? hund 5
3. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på kompisarna
 54. Tv-spel eller datorspel? isåfall dator ;D
55. Singel eller upptagen? singel
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? jag tror nog helst playahead
58. Ragga eller bli uppraggad? olika..
59. Big Brother eller Paradise Hotel? hah, inget
 60. Svart hår eller blont? beror på hr personen ser ut
61. Blåa ögon eller bruna? båda är fint.
62. Choklad eller lakrits? hah, choklad :D
63. Göteborg eller Stockholm? stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cocacola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? både och
69. Leva eller dö? leva ANTAL

70. Personer du älskar? just nu? många.
71. Personer du hatar? några få
72. Personer som sagt jag älskar dig? många antar jag?
73. Personen du älskar just nu? hah.. han kanske?
74. Glassar du ätit på en dag? många :)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inte.
 76. Gånger du haft minnesluckor? har jag säkert, mitt minne är inte på topp direkt
77. Gånger du varit hög? never?
78. Personer du saknar just nu? för många
79. Gånger ditt hjärta brustit? några få gånger på riktigt...
80. Vill du kyssa nu? hah, lätt Chad Michael Murray :)
 81. Ska du träffa imorgon? vet faktist inte..
82. Sjöng du senast för? EMMA :D
83. Hade du senast en msn konversation med? Tove
84. Spelade du tv-spel med senast? spelar inte tvspel
85. Vill du ta med på en romantisk resa? höhöhöhö
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? hah, jadu
87. Förtjänar att dö? idioter
89. Vill du sova jämte i natt? vet ite

: 90. Gör dig glad? vännerna :D
91. Gör dig ledsen? när folk sårar mig?
 92. Vad vill du helst göra nu? åka till något varmt ställe
93. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan!
94. Vill du ha nu? godis.. :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? massvis me saker
96. Längtar du till? helgen
97. Tycker du om dina betyg? har inga
98. Ångrar du i ditt liv? ganska mycket
 99. Är det bästa som har hänt dig? många saker..
100. Hur mycket är klockan? 19.56

Kommentarer
Postat av: celine

11. När ska du sova? plugga förmodligen

whaat ? :D

<333

2008-11-27 @ 16:05:57
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback