vinterkylan

idag kände jag faktist på den ovälkomnande, vinterkylan.
nu är det dags för vantar och tjockjacka!
jag föredrar sommaren mer än vinter, för vintern är så kall, brrr...
men Julafton är alltid något man ser fram till!
men vintern kan faktist vara en bra sak, om man omvandlar det till en bra sak!
man kan tex :

- mysa och kolla på någon skön film när det snöar ute, dessutom är det mörkt så man slipper sätta för fönstrerna!
- skidåkning, visst är snön kall, men man kan alltid ta lite i skidbacken!
- bada ute, javist det låter knas, men om det är varmt i poolen/badet så blir det ultimata! bastning innan är aldrig fel.
- va liten, och bygga snögubbar, göra snöänglar och åka pulka, visst vill alla va lite igen ibland?
- bara ligga inne hela dagen! bara ligga och mysa försig själv utan att behöva se en ljus dag, och tänkta att man slösar en solig dag.

MIN DAG
idag har jag varit hos Axel igen!
jag var med tove och axel, och vi gjorde klart de chokladbollarna som vi inte gjorde igår
jag älskar verkligen axels hus (även emils), det är verkligen mysigt!
men idag hade vi faktsit typ 4 läxor i skolan, men jag tror bara en blev av.
det var då SO, och vi hade att man skulle kunna lite saker om kartan, inte en så stor favorit...
imorgon har jag sovmorgon till nio, så jag skriver säkert lite mer ikväll!

ha en fortsatt trevlig kväll.
love



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken axel? han i b1 eller i b2?

2008-11-07 @ 08:07:03
Postat av: jessieh svarar

jag vet inte riktigt vart han går, jag tror han går i 7b2 ... (:

2008-11-07 @ 17:19:20
URL: http://jessieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej :)

2008-11-08 @ 12:44:34
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback