his & diss



  •  mitt guitar hero spel, ja hur töntigt den än låter är det förjävligt kul! något att göra på vardagarna nu...
  • att solen tittar fram, gud vad lycklig man blir! vad är bättre än att kunna gå i shorts, en kortärmad tröja och ett par solbrillor... nej inget!
  • glada busschaufförer! oh vad jag diggar glada busschaufförer! som ler stort och säger något trevligt när man kommer på bussen, de gör ens vardag! och när man kanske har glömt busskortet och den släpper på en ändå? mer sådant!



  • påskgodiset.. mhm, nej det är då verkligen inget för mig! om godis ska vara gott, ska det vara det och inget himla påskgodis bestående av tråkigt choklad...
  • sura gubbar/gummor... sura gubbar eller gummor som bara står och glor på en eller säger någon snäsig kommentar när de tycker man gör fel? nej, inte något sådant tack!
  • att det är 8 veckor kvar till sommarlovet... *suck* hur ska jag överleva 8 veckor till? vill ha sommarlov NU!

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Tackar! :)

Du har en fin blogg du oxå!!

Händer i dag då?

Kramar

2009-04-15 @ 11:10:05
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback