sunshine, i lovelovelove!


när vi är ute och solar, sofia i mina brillor!

Hej alla! solsken, solsken, och ännu mera solsken! har varit hos emelie idag, vi klippte sönder mina jeans (som ändå var helt trasiga) till short, och jag ska strax ut och springa. pollen är på väg, och jag känner det! usch nej, visst älskar jag våren och sommaren, men att ha pollenallergin är förjävlig! men jag kan säga att det faktist inte gör sådär jätte mycket nu när solen är här! :)

imorgon ska jag på bio med några vänner, och kanske sova hos linnea sen, vi får se! ska fixa mig nu och ta något att dricka så jag kan dra iväg. ha en bra dag vänner! puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack=)

allt bra med dig?

Kram

2009-04-02 @ 19:01:02
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt..här har det inte varit sol på hela dagen=(

hoppas att det kommer imorrn=)

allt är bara fint med mig..

vad hittar du på ikväll då?

ha en skön kväll..

2009-04-02 @ 19:10:58
URL: http://gossimia.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback