a day on the ice...

tove gick för inte så länge sen för hon skulle åka och möta sin pappa. tove kom hit runt tre kanske och då packade vi ihop lite mackor, lite dricka och frukt och begav oss ner till isen. tove hade skräck för att ramla men vi gick iallafall ut på den blöta isen och satte oss  på några stenar inte så långt ut. där packade vi upp våra saker och åt en picknik! knasigt men väldigt roligt! vi gick även ut för en liten promenad på isen men tove som är så feg ville gå tillbaka direkt (haha) så vi var mest runt stenarna. när vi sedan skulle gå tillbaka så gick jag först, och precis vid stranden så trillade jag såklart i för isen gick sönder. jag var dygnblöt om fötterna och de första tove sa va :
- hahaha, tur att det inte var jag!
tack tove. sen när vi gick upp så tog tove en hårtork och torkade sina fötter som var blöta, vi kokade även te och åt en semla!

bilder från dagen..








Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback