dålig uppdatering!

hej! förlåt för dålig uppdatering, men jag har varken haft tid eller ork att skriva ett inlägg, men det får bli ett nu.

gårdagen
först så var jag hos camilla ett tag, och vi gick och köpte semlor och drack te och myste lite till jag drog hem för att käka. sedan åkte jag, camilla och isa till täby för att handla godis och hyra film och efter en lång tid hittade vi tre filmer som vi gillade. men då fick vi inte hyra filmerna så det blev bara en fullgodis påse (jag menar så full att man inte kunde stänga den) och lite läsk! under kvällen kom även linda så det blev jag, isa, linda och camilla som var hos camilla. vi kollade på hannibal och sen lite övrig tv! det var en härlig tjejkväll och vi gick och la oss vid två kanske? när jag vaknade låg bara jag och isa bland madrasserna för då hade linda och camilla gått och lagt sig i sofforna. varför? jo tydligen för att vi (jag mest) hade tagit en förjävla plats så ialfalll camilla ramla ner på golvet. det var det roligaste jag hade hört och jag tycker fortfarande det är lite komiskt. vi började morgonen med en god och nyttig smoothie!

lite heta bilder som togs med självutlösaren i täbban! (täby, haha!)
(kolla camilas ögon!)



efter det så drog jag till bussen där tove satt och vi åkte hem till mig. jag gav mat till kaninerna och sen åkte vi hem till tove! där satt vi bara och slappade och skojade lite med webben och lite sånt. jag åkte hem runt sex och då skulle vi egentligen ha träffats ikväll men hon fick inte åka någonstans så det blev en hemmakväll för min del. åkte även upp med mamma till mörby och handlat lite, gott!

tove när hon flasha med kameran..(hoppas hon ser det här, haha)





Kommentarer
Postat av: TOVE

din lilla bajskorv jessie ! ta bort de där ! ;O <3333

2009-02-26 @ 20:23:02
Postat av: Anonym

du som är så fin! ;) <333

2009-02-26 @ 23:52:05
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback