ge mig sommar

jag vill ha sommar, sommar! de två senaste dagarna har vädret varit super, och då känner jag verkligen att sommaren är påväg.. eller är den?
tecken på att det är sommar..

1.
du dör inte när du doppar tån i vattnet av kyla utan du kan faktist bada! för vad har mer med sommaren än att bada? åh vad jag längtar tills mitt första dopp i edsviken!

2.
det är faktist grönt ute och inte helt vitt som det brukar vara. sanden är dessutom inte stenhård utan man kan gå i den och sjunka ner, istället för att gå på hård sten...

3.
  när man faktist inte behöver gå runt med en tjockjacka, när man kan gå i bikini utan att frysa, då är det sommar!

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback