hiss / diss!



-
när man ser på sitt favorit program, eller film och så helt plötsligt kommer en jävlans reklam upp, och den kommer inte bara en gång, utan säkert 4 gånger under filmen/programet! irriterande verkligen!

- att vakna försent är så himla jobbigt, först klä på sig och sminka sig och rusa iväg till skolan... nej, inget man vill vara med om!

- melodifestivlen... jag tycker den har börjat bli lite tråkig nu, och enda anledningen att jag såg på den förra året var för att Björn Gustavsson var med... nej ingen hit där!



- solen har äntligen titta fram, det framkallar vårkänslor.. jippie!

- sportlovet är nära, och då får man äntligen vila ut! ska bli skönt att slippa gå upp halv sju på morgonen...

- sovmorgonar! att få gå upp en halvtimme senare kan vara så grymt skönt och med en sovmorgon får man vila ut... vår klass längsta sovmorgon är till 08.25 och egentligen börjar vi 08.10... inte alls skönt

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback