lördag kväll

hej!
klockan är snart halv åtta och jag ska snart bege mig till bussen. jag sitter här på gården med min käre vän isa, vi har spelat guitarr hero, och isa blev skit förbannad när hon inte klarade typ en not. bra isa! vi ska träffas ikväll igen och kanske sova (?) hoppas det! idag var jag med jonte, linnea, frej och isa. frej kom hem till mig när jag var osminkad och ofixad för att linnea hade bjudit dit honom, tack för den linnea! iallfall så fixade jag mig snabbt och sminkade mig och snart drog vi till mörby för att möta jonte. sedan åkte vi hem till linnea ett tag och jag, jonte och isa spelade in en sjukt rolig film! linnea har den tyvärr på sin dator men du kan se den på : http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=71894826792 vi har fixat lite med musik och sådan, väldigt roligt! jag och jonte är från och med nu matkompisar eftersom vi alltid äter med varandra, idag blev det godingen bröd och salami! plus glassen och läsken som vi sedan gick och köpte... nyttigt va?






jag, jonte och isa blir nog ändå bäst på bild! nu ska jag återgå till att vara osocial med isa när vi sitter här ensamma på gården och bloggar... har er dag varit bra?

LOVE

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback