lördag

sista lördagen innan lovet är det nu, otroligt sorgligt. detta sportlov har varit väldigt roligt faktist, och jag har gjort mycket. det 'är bara att vänta på påsklovet som kommer någongång i april, nästan intill min födelsedag. igår var jag med isa och linnea hos mig, och vi kollade på filmen låt den rätte komma in. linnea sov även över hos mig, och jag måste säga att hon både är nattpigg och morgonpigg (suck) frej kom och överaskade mig när jag var osminkad och oduschad, tack frej! förmodlgien för att linnea var här... nu sitter de och myser i soffan, gulle!


nu ska jag till mörby för att möta jonte tror jag, och isa kommer väl med...

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback