hiss och diss!

-

- ljusare dagar! ljusare dagar är superskönt, nu går man upp när det är lite ljusare och går hem när det också är ljusare, superskönt tycker jag! man får en lite mer känsla av att sommaren kanske kommer faktist... någongång...
- naturgodis, som är så sjukt gott och nyttigt! joel såg till att jag köpte lite häromdagen och nu har jag verkligen fastnat för det, så tack joel för det ;)



- bussarna som evigt är försenade, jovisst det är vinter och förjävligt halt men de kan väl iallfall försöka komma i tid eller i rimlig tid försent? de behöver ju inte komma 10 minuter försent varenda gång, för det är riktigt irriterande att stå där i kylan och frysa i tro om att den kanske har gått för tidigt (?)
- snön är tillbaka, visst det är supermysigt men när man väl har tänkt sig februari, tänker jag för de mesta att snön försvinner och våren kommer, men här är det tydligen tvärt om. jag vill ha vårvårvår!

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback