welcome spring!

just nu sitter linnea i min soffa och försöker skicka lite bilder till mig från idag. hon kom hit runt tolv och då slappade vi bara ett tag, tills vi bestämde oss för att baka. det blev rulltårta! men så lyckat blev det inte dirket... vi hade inget bakplåtspapper så vi kunde inte rulla och degen blev för tjock, så vi kunde inte göra en rulltårta... men det blev iallfalll typ "bröd" med sylt på, sjukt gott! och sen gick vi ut och satte oss med lite oboy, en filt och då våra bakelser. solen sken och det blev väldigt skönt!




Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback