at linneas place

sitter här med Linnea hos Linnea, hon äter just nu middag och jag ska börja bege mig hemåt snart
jag och linnea har varit här hemma hos henne och gjort varm choklad och myst tills vi stack till elin och gav henne läxor och hälsa på lite! om vi har tur kommer hon imorgon. ikväll blir det plugg igen, så vi får se om jag har tid att blogga. det kommer nog in lite bilder lite senare, ( bilder som jag har tagit idag ) men det blir nog ikväll. har just nu på mig alex tröja, haha som jag förmodligen inte kommer ge tillbaka på ett tag ;) vi får se, kanske för en bulle eller två?

 ha de bra så länge!
kärlek

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback