bra film? nej!

nu har alla dragit förutom jonte och camulla som ligger i bäddsoffan och ser döda ut, medans jag nu skriver ett inlägg. har blivit rätt många ointressant inlägg nu på sista tiden, eller vad tycker ni? nu ska jag, jonte och camulla återgå till filmen! nu är det 25 minuter kvar till lördagen, får se hur lördagen blir! som det är bestämt ska jag sova hos hannes iallfall!

ultravioelt är den filmen vi ser på, och den är förmodligen den dåligaste filmen jag sett på länge, den är för mycket snodd av matrix!

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback