jag älskar att fotografera andra människor

idag slutade vi elva, hur skönt som helst, och under hela skoldagen masserade vi bara kompisar, såg på film och spelade spel, riktigt najs! efter skolan drog jag, axel, jonte, linnea, elin, chris, samuel och henke till kista centrum där vi gick runt lite och sedan satte oss ner för att ta en glass, och den glassen var sjukt god! sen så drog vi till enebyberg, där jonte stack hem medans vi andra gick till axel och där spelade vi guitarr hero, åt lite osv... ikväll ska jag iallfall träffa elin, linnea, jonte, simme och hannes tror jag? får se vem vi ska va hos!
snöbollskrig i enebyberg, där även jonte började blöda näsblod...
linnea o elin äter sin glass med melonsmak! :)
axel äter upp sin sked (?)
min goda glass! visst ser den god ut? ;)

hur har din dag sett ut?

Kommentarer
Postat av: tamali

var också i kista,

såg er (:

2009-01-30 @ 20:26:59
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: tamali

var också i kista,

såg er (:

2009-01-30 @ 20:27:31
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: jessica

jag tyckte väl att jag såg någon bekant prick! ja tror faktist jag såg dig också :)

2009-01-30 @ 22:03:01
URL: http://jessieh.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback