poetisk ...

"Om du ser mig hålla någon annans hand, så är det inte för att jag älskar honom. Utan för att du aldrig höll min. Om du ser mig skratta så är det inte för att jag har kommit över dig. Utan för att jag är så jävla trött på att gråta över dig. Om du ser mig leva igen, så är det inte för att jag vill få dig tillbaka. Jag vill bara ta tillbaka det som du tog från mig. Och framför allt, om jag blir kär i någon annan, så är det inte för att jag vill det. Utan för att du aldrig älskade mig när jag var kär i dig."


(bilden snodd av bberglund.blogg.se)

sådär! nu känner jag mig liiite poetisk :)

nu ska jag kolla på hulken!
kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: Linnea

mohaha min bild :D

2009-01-10 @ 02:57:52
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: jessie

haha, japp :)

2009-01-10 @ 14:42:09
URL: http://jessieh.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback