sleepover med tove

hej alla bloggläsare!
igår sov jag över med Tove, det var verkligen supermysigt!
först så var vi i stan och fikade på espresso house, sedan köpte tove ett par byxor och sedan drog vi hem.
sen åkte vi hem en snabbis till tove för att hämta hennes saker
såklart så gjorde jag och tove bort mig som fan, hela tiden.
vi gjorde bort oss för alex pappa, men även att tove hade en "knas dag "
hon trillade, hon typ spillde på sig själv hela tiden, haha...
men iallfall när vi kom hem till mig så va vi lite framför datorn
sen åt vi wok till middag! vi bäddad även ut bäddsoffan och lite sånt
sedan så kom frej och ekberg, och de spenderade en del av sin kväll här
det blev lite allt möjligt, lite tvtittande men även lite mys
vi drack te, åt godis och tjockade oss lite ( inte bra )
vi drack även te med popcorn (inget jag kan rekomendera)
och vi somnade runt tre tror jag, för jag höll tove vaken, medans hon var supertrött så höll jag henne vaken :)
jag tror inte hon va så glad då, men jag hade iallfall roligt då.
jag gjorde även lite instälningar på hennes mobil så när vi vaknade halv tolv, stod de halv tre, och tove fick typ damp
men sedan kunde jag inte hålla mig och börja asgarva, och förklarade att jag hade ställt fram klockan.

BILDER
(lånade från tovesjoberg.blogg.se)

tove på espressohouse
  vårt tee med popcorn :)
jag och tove i bäddsoffan (mindre lyckad)
när tove provade sina nya jeans!
när vi skulle ut o leta efter ekberg och frej, som var uppe på berget, vilket gjorde att vi lade oss ner och började vrålskratta

som sagt, en lyckad och mysig kväll.



Kommentarer
Postat av: ..

vilken alex pappa ?

2009-01-04 @ 18:45:15
Postat av: StefanWEEI

Hej! Nu har jag börjat med Veckans Blogg på min blogg, att bli veckans blogg hos mig innebär att eran blogg syns i sidospalten en hel vecka. Många besökare kommer forsas till er!



Nominera dig själv eller någon annan nu!

2009-01-04 @ 18:57:40
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: jessica

ööh, alex L

2009-01-04 @ 22:29:37
URL: http://jessieh.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback