NYÅR!

här kommer bilder från nyår!
min mobil dog tyvärr, så därför kommer bara bilder på när jag och isa lagar mat.
men det funkar väl ändå?


TÅRTANS VÄG


först så la vi jordgubbssylt längst ner.
sedan la vi blåbär och vaniljkräm i mitten
sedan så toppade vi allt med lite grädde
sen skrev isa
" gott nytt år! "
sedan toppade vi allting med massvis med jordgubbar, blåbär, m&ms och massvis med maränger!
visst ser den god ut?! ( sjukt god blev den )


och några av ingredienserna var...


* jordgubbarna, som också gjorde de mesta av tårtan!
* grädden, mums! de gjorde allt smaskigt
* blåbären, det fick oss att känna oss nyttiga :)
* tårtbotten! utan den, igen tårta eller hur?

och nu till maten...
den underbart goda salladen som jag och isa gjorde!
  vitlöksbröden som jag och isa gjorde, sjukt goda!
jag och isa gjorde nog världens godaste lövbiffar
sedan när vi skulle äta, det blev så sjukt mysigt! med smultronsoda, tända ljus och härlig stämning blev middagen ett plus!

+ bakad potatis som tyvärr inte kom med på bild.

vad säger ni? visst säger man inte nej till allt det här?!


Kommentarer
Postat av: jessie

Mitt härliga kök :D <3

2009-01-03 @ 23:21:22
URL: http://linba.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback