can you see things thrugh my eyes?


johanna, jag, linnea och helena i sommras när vi precis hade lärt länna varandra i klassen!

godmorgon! jag vaknade kanske runt ett idag, inte av mig själv utan av mamma. gick upp, käkade lite frukost och satte mig seda framför datorn. blir bara plugg och tennis idag, har ingen ork att göra något annat faktist. har engelskaprov att plugga till, så det är passar bra! igår som var somsagt david, joel och sofia här. vi kollade på SAW ett tag, tills david stack och vi satte oss framför datorn. de stack kanske runt halv tolv, eller kanske senare? jag vet inte riktigt, men jag somnade iallfall jätte sent.

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback