dålig uppdatering

förlåt förlåt för dålig uppdatering! igår så sov jag hos Jenny med Emma, Linnea och Elin. efter vi hade spelat laserdoom så åkte jag och linnea till jontes fotbollsmatch och stod där mellan halv sju och typ halv nio eller något. matchen var 40 x 2 minuter tror jag, eller något liknande. vi stod där och frös i kylan för jontes skull, fast han bara hade typ en minut över att snacka innnan han var tvungen att dra... aja, det var iallfall värt det! jag och linnea var helt galna och halklade, typ ramla i snön och var helt dygnblöta om fötterna. när vi skulle åka till jenny tog vi också fel buss så vi åkte först upp till mörby, sen så glömde vi gå av med bussen om vi tog i mörby, sen så fick vi åka roslagsbanan, men den åkte vi åt fel håll och sen fick vi byta och sedan gå en bit. otroligt irriterande! men runt tio var vi iallfall framme... där så kollade vi på film och myste, super skönt! jag åkte därifrån runt ett.

efter det så träffade jag camilla i mörby och vi åkte till stan ett tag och kollade på kläder. också vi tappade bort oss, och glömde att gå av när vi skulle till urban! efter det så åkte vi hem till mig och käkade och fixade oss lite, och när vi sedan tog bussen från mörby glömde vi gå av, och åkte två stationer för lång. det blev en promenad där också! nu stiter jag iallfall hos emelie och väntar på att hon ska bli klar så vi äntligen kan gå till linnea... nej nu ska jag nog säga til henen att skynda sig lite!

har ni haft en bra dag? bilder will come later.

PUSS!

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback