Du vet att du lever i 2009 när du...

1. Varje gång du går på en fest eller något så lägger du ut en bild på din blogg eller något liknande.

2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på år och dagar.

3.
Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du inte har dem på MSN.

4. Du letar genom hela huset för att hitta fjärrkontrollen till teven i stället för att trycka på knappen på teven.
6. Din eftermiddagsaktivitet är oftast datorn och du är alltid inloggad.

7. När du läser listan så flinar/nickar du.

8
. Du tänker på hur sjuk det egentligen är att sitta och läsa den här listan.

9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattades i listan.

10. Du kollade tillbaka för att se om det var sant.

11. Nu skrattar du åt dig själv

jag tyckte den här för förjävligt kul och att den stämde in på mig rätt bra :) stämde den på dig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp :D

2009-03-22 @ 13:21:07
Postat av: Anonym

fett kul :P

2009-03-22 @ 17:58:26
Postat av: Anonym

HAHA as kul! eller de sista var bäst xD

2009-03-22 @ 18:44:46
URL: http://oljemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

yezz, det gjorde det, först när det där om att femman var borta...

2009-03-25 @ 14:38:28
URL: http://alltomalltbloggen.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback