god morgon vänner!

God morgon! vaknade idag tre för att alex hade ställt min väckarklocka, så jag var tvungen att springa ner för min våningsstege och stänga av den, och på köpet slog jag i benet i mitt lila bord. tack alex! somnade iallafall om och vaknade halv sju, förstår inte hur jag kunde vakna så tidigt av mig själv. tog iallafall en dusch och sitter nu med en kopp te. vädret ute är iallafall inte vitt idag, men det är ganska tråkigt och grått...


såg att en viss alex hade tagit foton med min mobil och såklart kommer de upp här.
(GRATTIS ALEX PÅ DIN FÖDELSEDAG)

Kommentarer
Postat av: Zara

sv: tackar! :)

2009-03-17 @ 12:28:44
URL: http://zoas.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: ja usch. svenska folket borde inte få ha rösträtt. haha :)

2009-03-17 @ 15:17:57
URL: http://jossemede.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback