hos dubergarna


(lite härliga foton från axels dator)

såg till min lycka att mitt gamla inlägg hade sparats, även fast internet stängdes av. men det kom bara med två bilder, joel och linnea, men det duger bra :) ikväll var jag hos dubergarna med axel, emil, joel, johanna, linnea, sofia och emma! vi kollade på film och de andra åt godis (vilket jag inte gjorde, eftersom jag var duktig!) men emma stack tidigt runt tio, medans jag och de andra gick senare. efter filmen satt jag och joel och kollade på liter bilder på axels dator, tills jag var tvungen att gå till bussen. när vi väl kom till busshållplatsen så väntade vi där ett tag, men den kom aldrig. jag vet inte om jag missade den, eller att den bara inte kom. mamma blev iallalll inte glad, och jag vet inte om jag måste stanna hemma imorgon... hoppas inte! hon ska ha fest här, och jag känner inte riktigt för att vara med på en vuxen fest.. ha.. ha... nu ska jag kolla på matrix, ha en bra kväll!

Kommentarer
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback