hur man öppnar en kokosnöt..

1. man tar en skruv och försöker skruva genom de där tre hålen och lyckas få igenom ett hål. man stoppar i ett sugrör och smakar på kokosvattnet, vilket smakar förjävligt så man häller ut allt.

2.
man sliter upp hela verktygslådan och prövar varenda grej som ligger i den, tills man slutligen försöker med en spik och en hammare.

3. spiken och hammaren funkde inte, men spiken fastnade däremot i kokosnöten, och nu får man kämpa med att få upp den jävla spiken.

4. man får slutligen upp spiken, blir förbannad på alla kokosnötter, går och muttrar i något med stil med : - kokosnötter kan knappast ha varit någon hit på någon öde ö, för hur fan fick de upp koksnötterna? jag kan slå vad om att de inte hade någon simpel verktygslåda som hjälp...

5
. man går till mamma, som får gå ut ur huset, med en hammare och någon verktyg och får slå och försöka göra hål i koksnöten.

6. den går slutligen sönder, och man blir överlycklig! men nu är det ju problemet att få koksnöten ut ur skalet...

såhär såg det ut när jag skulle försöka få upp en koksnöt... hur gör du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos! :) Är du inte medlem här -> http://www.viraltrafik.se/?twistandshine än? Föklj länken och bli det då! :D



http://www.viraltrafik.se/?twistandshine



Kram

/Linnéa

2009-03-29 @ 21:14:04
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Här nedanför står kommentarerna som har skrivits om min blogg samt lite saker ni ska ha i åtanke när ni skriver en kommentar.
- Till er som undrar, så ja, jag har gjort min design.

-Kränkande kommentarer från anonyma försvinner från bloggen, om ni nu ska ge er synpunkt på bloggen kan ni iallafall våga stå för er själva!

-Jag svarar på varje kommentar som kommer in i bloggen så fort jag har tid.

- Om du har frågor angående mig, min blogg eller min design så kan du skriva till [email protected] så svarar jag här i bloggen i ett inlägg.

Kommentera vad du tycker om inlägget här:

vad är ditt namn? :
komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag kan se det)

har du en blogg?:

vad har du på hjärtat? :)

Trackback